BørneLynet
Lyngby Taarbæk kommune sætter nu fokus på forældrekommunikation og digitalisering med BørneLynet. Med BørneLynet kan forældre med få klik, få overblik over deres barns dag i institutionen.
Nu er det slut med at følge med via opslagstavler med forskellige opslag. Nu er de meddelelser der vedrører dit barn på dit eget barns side – altid online. Her kan du også melde dit barn syg eller melde ferie. Du kan også tilmelde dig arrangementer i dagtilbuddet.
Med BørneLynet får medarbejderne i dagtilbuddet mere tid til børnene, og den daglige snak kan i højere grad dreje sig om dit barn og ikke de praktiske detaljer.
Kom i gang med BørneLynet!
Log på med Nem-id, klik på barnets navn og vælg dernæst børnehusets navn, hvor kartotekskortet skal udfyldes.
- Det er vigtigt, at kartotekskortet udfyldes som noget af det første.
Adgang til den mobile udgave – BørneLynet app
Det er muligt at få adgang til udvalgte dele af BørneLynet, som du kan tilgå uden NemID, på din smartphone, iPhone eller iPad. Du skal blot have oprettet brugernavn og password fra din pc inden. Du skal have lavet brugernavn og password inden du bruger App’en. Første gang du logger på iPad’en, smartphone eller iPhonen skal du indtaste en aktiveringskode. Du finder aktiveringskoden på din fane ”personligt” i BørneLynet via pc’en.
Download app’en i Play Butik eller App Store!
Mere om BørneLynet
Her kan du finde de forskellige links for at komme i gang. De forskellige foldere kan du også få udleveret i dit dagtilbud. Medarbejderne eller lederen i dit dagtilbud kan også hjælpe dig i gang.
Teknisk support
Oplever du udfordringer kan du kontakte vores hotline hos Assemble, som er vores eksterne leverandør af systemet.
Man-fre: kl. 9.30-15.00
Telefon: 31 31 31 52
Mail: hotline@assemble.dk