Gå til hovedindhold
MENU
MENU
Du er her:

Prisindhentning på diabeteshjælpemidler

Rudersdal Kommune gennemfører på vegne af Spar 5 Kommunerne (Frederiksberg, Gentofte, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk og Rudersdal) en prisindhentning på diabeteshjælpemidler.

Formålet med prisindhentningen er at skabe et grundlag for kommunernes bevilling af tilskud til diabeteshjælpemidler i henhold til servicelovens § 112, stk. 3, sidste punkt. Priserne fra den leverandør, der har afgivet tilbuddet med den samlet set laveste pris, vil blive brugt som beregningsgrundlag for bevillingen af støtte til diabeteshjælpemidler. 

Som følge af reglerne i fritvalgsordningen i servicelovens § 112 er ingen leverandører garanteret et minimumssalg af produkter til borgere.

Prisindhentningsmaterialet 

For at få tilsendt prisindhentningsmaterialet skal du tilkendegive din interesse i en e-mail til Helle Hammond Jensen - hhje@rudersdal.dk. 

Mailen skal bære emnetitlen ”Prisindhentning på diabeteshjælpemidler for Indkøbsfællesskabet Spar 5 – interesse” og indeholde firmanavn og kontaktinformation.

Kontaktoplysninger 

Udbudskonsulent Helle Hammond Jensen, Rudersdal Kommune, tlf. 72 68 20 08 og e-mail: hhje@rudersdal.dk. 

Rudersdal indkøb: indkob@rudersdal.dk

Vigtige datoer 

Offentliggjort:
08.07.2021

Tilbudsfrist:
27.08.2021, kl. 12.00