Gå til hovedindhold

Vi har fejl på telefonerne ...

og vi beder dig have tålmodig og eventuelt ringe igen eller prøve på anden måde.

Du er her:
Nyhed

Vil du ringe til os, så hav tålmodighed

Vi mister ca. 1/3 af opkaldene på grund af teknisk fejl

Hvis ikke du kommer igennem til vores omstilling, og dermed videre til afdelingen, så beder vi dig prøve at ringe igen. Oplever du et nødstilfælde indenfor vores almindelige åbningstid, så oplyser vi her på siden et mobilnummer, du kan ringe på.

Dine muligheder for at kontakte os – ikke nødstilfælde

  • 45 97 30 00, Omstillingen. Via dette telefonnummer kan dit opkald sættes i kø og viderestilles til et lokalnummer. Vi mister desværre ca. 1/3 af opkaldene, men vi opfordrer dig til at ringe igen og eventuelt prøve flere gange.
  • Digital post. Via Digital Post kan du skrive sikkert og trygt til os, også med personfølsomme oplysninger.
  • Book tid til personligt betjening

I nødstilfælde indenfor vores almindelige åbningstid

  • 21 14 61 75. Bemærk, at det ikke muligt at lægge besked, stå i kø eller blive omstillet. En medarbejder besvarer opkaldet og sender en e-mail til den relevante afdeling, som ringer eller skriver retur til dig.

Åbningstid på telefonen

  • Man-ons: 09.00-15.30
  • Tors: 09.00-18.00
  • Fre: 09.00-13.30

Hjemmeplejens Vagtcentral

  • 45 88 68 85. Vagtcentralen har døgnåbent og kan kontaktes på telefon

Vi arbejder på løsninger

I midten af juli opstod der en generel fejl hos TDC, som blev udbedret ca. en uge efter. Det medførte desværre andre fejl i vores telefonsystemer, som vi og vores eksterne leverandører endnu ikke er lykkes med at løse.

Nødtelefonen er kun en midlertidig løsning, da det ikke muligt at lægge besked, stå i kø eller blive omstillet.

Men samtidigt med, at vi søger løsning af fejlen, søger vi også at finde alternative og mere permanente løsninger, så vi igen kan levere en stabil telefonisk adgang for alle borgere, virksomheder og samarbejdspartnere.