Gå til hovedindhold

Mødelokaler på Rådhuset

Her kan du finde praktisk information om lån af mødelokalerne på Rådhuset. Orienter dig på siden her inden du afholder dit møde.

Husk mødelokalerne på Rådhuset er SELVBETJENT og uden bemanding

Indhold

    Praktisk information

    Det er muligt via Foreningsportalen at booke følgende lokaler.

    • Spisestue 1 (20 personer)
    • Frokoststuen + Spisestue 2 (100 personer) 

    Se vejledning til hvordan du booker et mødelokale på rådhuset

    Adgangsbrikken afhentes i Borgerservice på Rådhuset i åbningstiden (man-ons 09.30-15.00, torsdag 09.30-17.30, fredag 9.00-13.30). Du skal bestille tid til afhentning af adgangsbrik her. Ved afhentning skal du femvise din bookingbekræftelse fra foreningsportalen. 

    Adgangsbrikken giver adgang til hoveddøren, foyeren, elevatorer og de døre, der skal åbnes på 5. sal. Hoveddøren låser automatisk. Det er bookers ansvar at døren ikke holdes åben, og at lukke de gæster ind, der skal være til arrangementet og ikke øvrige. Når mødet er slut, er det ligeledes bookers ansvar at sørge for at alle gæster er ude af huset. Efter endt møde lægges adgangsbrikken i rådhusets postkasse (ved hoveddøren).  

    Adgang til mødelokalerne sker via hovedindgangen, hvor efter det er muligt at tage elevatoren eller trapperne til 5. sal

    Rådhuset er et røg- og alkoholfri områder. 

    Handicapvenlig indgang ved hovedindgang, findes en lift til venstre, fra foyeren og op til 5. sal er der ligeledes en elevator op til 5. sal. og handicaptoilet findes på 4. sal.

    Færden i strid med retningslinjerne kan medføre bortvisning eller udelukkelse. Evt. bortvisning skal ske i dialog med Fritid, Idræt og Sekretariat.

     

    Der er skærme i spisestue 1 og 2, der kan benyttes. På alle skærmene hænger der et HDMI-kabel, der kan tilkobles din PC, når kablet er tilsluttet skal fjernsynet blot tændes. Der ydes ikke support i forhold til tilkobling af PC.

    Det er muligt at bestille forplejning hos rådhusets kantine via. mail: kenni@ltk.dk
    Betalingen foregår via. mobilepay til nr. 449944

    Hvis forplejningen er andet end drikkevarer, skal den bestilles senest en uge forinden. 

    Skriv i emnefelt: Bestilling til ekstern

    Når I bestiller forplejning, skal I oplyse: 

    • Hvornår I kommer 
    • Hvad tid I kommer/ønsker at spise 
    • Hvor mange I kommer 
    • Hvad I ønsker at spise 
    • Hvem der står for afregning
    • Evt. allergener 

    Mødelokaler skal ryddes op efter brug inden for den bookede tid og stole og borde skal stå som, da I kom.

    Af hensyn til alarmer og aflåsning af rådhuset er det vigtigt, at brugere og gæster kun er i lokalerne i den bookede tid.

    Skulle der mod forventning starte en alarm, kan servicevagten træffes på tlf. 45 97 31 12, spørg efter at tale med Servicevagten i Lyngby-Taarbæk Kommune.

    Opleves uhensigtsmæssig adfærd kontakt da venligst også servicevagten.

    Opleves der problemer med adgang til faciliteter kontakt da venligst også servicevagten.

    • Parkering foran rådhuset i afmærkede båse 
    • Parkering på højen bag rådhuset 
    • For øvrige parkeringsmuligheder i Kgs. Lyngby kan man orientere sig på denne side