Aktivitetstilbud for ældre med særlige behov

Vi tilbyder aktiviteter på kommunens aktivitetscentre til dig som er pensionist.

Aktiviteterne er til dig som ikke selv har mulighed for at opsøge aktiviteter, eller hvis du som pårørende har brug for aflastning i forbindelse med pasning af en syg og handicappet borger, som ikke kan være alene i hjemmet.

Få gang i smilet, de små grå eller hele kroppen. Ved at komme i et aktivitetscenter og dele dine interesser med andre kan du vedligeholde og styrke dig selv, både fysisk og psykisk, og samtidig have det sjovt og hyggeligt.

Aktiviteterne foregår på kommunens aktivitetscentre, som er i tilknytning til tre af kommunens plejecentre. Det er gratis at deltage i aktivitetstilbuddet, men du skal selv betale for mad, drikke, udflugter samt evt. kørsel.

Du skal søge om og godkendes til aktivitetstilbuddene.

Her kan du læse om aktiviteterne og hvordan du får plads